• Tel (0040)723.347.375

  • E-mail office@terasis.ro

5 recomandari pentru a comuta afacerea in online

5 recomandari ca sa iti comuti afacerea in online

Acum 10 ani, a avea un website al companiei te pozitiona “la modă” si poate chiar util pentru a fi localizat de către clienți și pentru a avea o primă interacțiune.

În zilele noastre, majoritatea întreprinderilor mici și mijlocii au cel puțin un website sau / și un profil de social media. IMM-urile ii privesc cu admirație marii retaileri sau furnizori de conținut media care si-au construit o prezență mult mai dezvoltată pe internet, cu blog-uri si forumuri de discutii, magazine online si evenimente media.

Cu toate acestea, doar câteva dintre IMM-uri au făcut pasul cel mare și au făcut afaceri online. Acestea sunt în mare parte magazine online. Cum rămâne cu restul industriilor? După ce am vorbit cu sute de companii din industriile de retail și servicii, mi-am dat seama câți bani au pierdut în timpul COVID, deoarece nu au fost pregătiți să isi comute afacerile in online.

Bătălia nu este încă pierdută. Am ales 5 dintre cei mai importanți pași pe care ar trebui să îi facă o afacere înființată pentru a-și putea livra serviciile online:

1.Construiți o imagine digitală autentică

Începând cu un website profesional actualizat periodic și cel puțin două profiluri sociale (Facebook, Linked in), compania ar trebui să își dezvolte prezența online cu un blog scris și să aducă informații valoroase pentru clienți.

De exemplu, un vânzător de cărți online ar trebui să publice cel puțin o dată pe săptămână Top 10 cu cele mai vândute cărți sau știri despre autori internaționali și reviste noi.

Pe de altă parte, un retailer online cadou, poate scrie despre cele mai noi gadgeturi, târguri internaționale de târguri și idei proaspete despre cadouri. Oamenii asociază mai ușor marca companiei cu informațiile valoroase pe care le obțin și sunt mai înclinați să devină clienți fideli.

2.Oferiți experiență online unică

Intregul proces de vânzare ar trebui digitalizat. Magazinul online ar trebui să fie o experiență vizuală foarte ușoară cu actualizări reale ale stocurilor și gestionare eficientă a promoțiilor.

Plata ar trebui să permită diferite opțiuni (card, numerar la livrare, transfer bancar) și livrare rapidă (curier, servicii poștale, ridicare din magazine sau din punctele desemnate).

Și în cele din urmă, dar nu în ultimul rând, cumpărăturile online ar trebui să fie o experiență plăcută, cu mici surprize pentru clienți, cum ar fi cardurile de fidelitate și beneficiile care ii încurajează pe clienți să revină.

3.Puneți la dispoziție un serviciu profesionist de suport al clienților, utilizând soluții de integrare a canalelor multiple de comunicare (Chatbots, mobil, feedback social media, e-mail, soluție de contact pe site).

Deși acest lucru ar putea părea scump pentru o companie mică, Call Center-ul subcontractat poate fi o soluție accesibilă. Call Center-ul ar trebui să integreze toate canalele de comunicare disponibile cu clienții și să ofere feedback personalizat. Orice client care postează un mesaj pe Facebook pe pagina de profil a companiei sau trimite o cerere de oferta pe formularul de contact al companiei ar trebui să aibă aceleași tratament cu clienții care ajung prin Call Center sau scriu email-uri.

O soluție CRM online se poate dovedi utilă pentru a acoperi procesul de vânzare și, de asemenea, situatiile post-vanzare, astfel încât toți angajații să poată avea un acces transparent la baza de date cu clienții companiei.

4.Construiți o aplicație mobilă și puneți-o pe App Store sau pe Android market

Dacă v-ați întrebat cum poate susține afacerea dvs. o aplicație mobilă pentru a vinde online, acum este mai ușor ca niciodată. Cu peste 7mld de smartphone-uri din întreaga lume, oamenii accesează cu ușurință diferite magazine de aplicații pentru a urma rutina zilnică sau pentru a face cumpărături online sau pentru a juca pur și simplu un joc amuzant.

Retailerii online își încurajează clienții să descarce aplicații mobile pentru a rămâne lângă cele mai recente promoții și sosiri de mărfuri cu ajutorul notificărilor.

Restaurantele utilizează aplicații mobile pentru a promova tarife speciale la produsele alimentare în anumite intervale sau pur și simplu oferă puncte pe care le includ într-o factură actualizată, sub forma unui discount.

5.Faceți prieteni de afaceri online

Întreprinderile de succes online au o prezență excepțională pe blogurile online profesionale și folosesc afiliații pentru a câștiga mai mulți bani și a-și promova afacerea.

Online shopping nu mai reprezinta de ceva timp doar achizitionarea de bunuri sau servicii. Construirea unei comunitați de clienți cu obiceiuri similare de consum poate fi un motor fantastic de afaceri și adaugă o valoare semnificativă oamenilor. Împărtășirea bunelor practici între utilizatori, aducerea în discuție a noutăților și chiar atitudinea critică ar trebui să fie o parte consecventă a oricărei strategii de PR construite în jurul unei afaceri online.

Inscrie-te la curs