Curs de comunicare eficienta in companie
Este un lucru dovedit faptul ca o comunicare eficienta in cadrul companiei genereaza economie de timp si de resurse, stand, de asemenea, la baza unui mediu de lucru sanatos intr-o companie.
Prin intermediul cursurilor de comunicare eficienta ne propunem sa oferim un instrument de sprijin catre angajati si angajatori pentru a putea transmite si a primi mesajele dorite in interactiunea cu colegii si managerii dintr-o companie si pentru a crea relatii umane de calitate intr-un mediu de lucru placut. Intelegand modul in care comunicati si in care comunica cei din jur, veti putea sa lucrati mai eficient in echipa si munca la birou va deveni mai relaxanta. Folosind teoria in combinatie cu exercitiile practice, va veti imbunatati semnificativ calitatea relatiilor interpersonale acasa si la birou.
Trainer: Catalina Sofron
Durata curs: 2 zile
Pret: 250 eur (fara TVA)
Materialele de curs tiparite, 3 pauze de cafea si patiserie sunt incluse in prêt.
Cui se adreseaza acest curs?
- Angajatilor cu sau fara functii de conducere
- Antreprenorilor
- Persoanelor care lucreaza pe proiecte in echipe remote sau multiculturale
- Persoanelor care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare in viata personala
Beneficii
- Comunicarea in firma se imbunatateste semnificativ generand profituri superioare si productivitate sporita
- Imbunatatirea relatiilor interumane in viata personala si profesionala
- Cresterea eficientei profesionale
- Creste nivelul de satisfactie personala in viata
- Creste respectul de sine si respectul celorlati fata de tine
- Creste gradul de reusita in afaceri
Abilitati dobandite
- Intelegerea importantei comunicarii eficiente si a procesului de comunicare
- Identificarea si gestionarea barierelor comunicarii
- Intelegerea rolului comunicarii nonverbal si a influentei sale asupra muncii si relatiilor interpersonale
- Realizarea unei strategii coerente si eficiente de comunicare in organizatiile ierarhice
- Ascultarea eficienta si utilizarea comunicarii persuasive
Tematica
1.Procesul de comunicare
2. Barierele comunicarii
2.1 Perceptia
2.2 Filtrarea
2.3 Limbajul
2.4 Jargonul
2.5 Ambiguitatea
3.Canale de comunicare
3.1Comunicare verbala
- Tehnici de ascultare eficienta a celorlalti
- Arta persuasiunii
- Secretul celor 3A (Acceptare, Aprobare, Apreciere)
- Critici eficiente
3.2 Comunicare electronica: probleme cu mailul; mail netiquette
3.3 Comunicare non-verbala
- Gesturi care ne tradeaza
- Indicatori care apar in conversatii
- Salutul
- Indicatori ai minciunii
3.4 Alegerea canalului de comunicare potrivit
4. Comunicarea in cadrul organizatiilor ierarhice
4.1 Studii de satisfactie a angajatilor
4.2Newslettere
4.3 Management prin “deplasare in cadrul companiei”
4.4 Design-ul spatiului de lucru
4.5 Comunicare informala
5.Comunicarea interculturala
6. Imbunatatirea comunicarii interpersonale
6.1 Cum sa il determinati pe celalalt sa va asculte
6.2 Comunicare persuasiva